Epilógus

Pár nappal később hazamehettünk, minden a legnagyobb rendben ment, a Cal a lemaradását máris kezdte behozni, melleim megkönnyebbülésére.
A család kitörő örömmel fogadta a kis jövevényt, Céline pár nap alatt berendezte a babaszobát neki. Nem is akartam elhinni, mikor megláttam Dante és az én szobám közötti szobát! A falakat már nem pikáns jelenetek tarkították, kikerült a súlyos ágy is, helyét babadolgok vették át. Nem lett kitöltve az egész helyiség, sőt, a fele üresen állt, ezt Céline gardróbnak és fürdőszobának alakította át. Egy babának minek gardrób? Meg is akartam kérdezni ezt Célinétől, de mikor kinyitottam a számat, cuki, kiskutyaszemekkel bámult rám, és inkább csak annyit mondtam:
- Csodálatos!

Napokkal később a teraszon reggeliztünk, az egész család. Lily Callal szórakozott a nappaliban, miközben mi, a ,,nagyok” dolgairól beszélgettünk.
- Kheirosz, hogy lehetett életben? – kérdezte homlokráncolva Céline.
- Passzolom, gondolom, az Istenek nem akarták megölni őt, és inkább elzárták őt is.
- És most mi lesz vele? – kérdeztem. – Egyáltalán nem szörnyeteg, mint a testvére.
- Aldennél van, és Soteria táplálja. Próbálják helyrepofozni a fickót, elég gáz állapotban volt – mondta Lucian, miközben a szokásos szendvicsét állította össze.
- És Agorosz? Vele mi lett?
- Megölte Ivant, amiért fogva tartotta, és elmenekült. Szép kis hála volt tőle – közölte ismét Lucian.
- És most rettegjenek a vérrel rendelkező egyének – húztam el a szám.
- Kábé
Lily kijött a babával, és a kezembe nyomta.
- Mi történt? – kérdeztem aggódva.
- Sír – mondta. – Pedig csak megjegyeztem, hogy én lányra tippeltem.
- Egy lelki traumát okoztál a srácnak ezzel, Lil! – jegyezte meg Ray.
- Hé! Amúgy, én is tudtam, hogy fiú lesz, csak ellenkeztem! – forgatta meg a szemét.
- Hát persze!
Cal nyugtalankodni kezdett, túl sok volt neki a fény, inkább felvittem az emeletre, és lefektettem. Mosolyogva figyeltem álmos kis tekintetét, hatalmasat ásított, édesen ráncolta orrocskáját.
Észre sem vettem, hogy nem vagyok egyedül, Dante hátulról átölelte a derekamat, és a vállamra hajtotta az arcát, onnan figyelte a babánkat.
- Köszönöm! – mondtam neki.
- Micsodát? – kérdezte mosolyogva.
- Ezt az egészet. Mindent. A családunkat, Calt, és téged! Hogy itt vagy mellettem. Átölelsz. Velem vagy. Szeretlek! Ezt már olyan régóta szerettem volna mondani neked, de nem mertem mondani, nehogy rád erőltessem, vagy valami, és ha te még nem akarod kimondani, vagy valami… - Egy szenvedélyes csókkal hallgattatott el.
- Szeretlek! És annyiszor mondom neked, ahányszor csak szeretnéd! – húzott magához.



Vége!

Nagyon köszönöm, hogy olvastatok, értékeltetek, bíztattatok engem! Minden nagyon köszönök Nektek!



Egy hét múlva friss;)

Kép a kicsi Calról ;)

6 megjegyzés:

mesi28 írta...

Gyönyörű vége lett!
Olyan gyorsan jöttek a fejik, h nem tudtam mindhez komit írni, de így utólag elmondom, hogy fantasztikus lett! És a vége is :D
Dev és Dante nagyon édesek együtt!!!
Egyébként az állatdokis Astrid, az az Astrid volt?:P
én és az értelmes kérdéseim xD
de remélem tudod, mire gondoltam!
egyébként Ivi átadta az üzit, igen most már okés a bokám :))
vhogy mindig sikerül elkerülnünk egymást msnen :(
alig várom a frisst!
az már egy másik könyv lesz, ugye?
puszi
mesi28

Cas írta...

Én is lemaradtam a komikkal, :( de amúgy se tudtam volna újat mondani xD
Imádom az egészet úgy ahogy van :D

Már alig várom a második könyvet...
és az elmaradhatatlan függővégeidet :)

Nalla írta...

Szija, drága!
Ejha! Ez nem volt semmi! Mindenre számítottam, csak erre nem! Azt hittem lesz vagy még 1 hetem felkészülni a végére, de te....
A vége nagyon szépre sikeredett! ^.^
ÉS csak azé nem sírtam, mert tudom h lesz még :) :$
Szal alig várom ;)
Jah és engem az Ősről is érdekelnem egy-két info :P Pl: múlt vagy jövőbéli szerelmi szál... :)

Imádlak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nalla

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Sziasztok!
Mesim: Ááá, semmi gond, tényleg villámüzemmódba kapcsoltam xD Még magam sem tudtam követni a dolgokat... Igen, ő tényleg az az Astrid volt! :D
Gondoltam rád Mesi! Össze kéne hangolnunk magunkat már :)

Cas: Nagyon köszönöm! :) Hát igen, függővég már jön az első fejezetben xD Hozom majd a formám :D

Nalla: De drága vgagy(L) Köszönöm! :)))))
Őőőő, az ősrőkről lesz még szó, Kheirosz még könyvet is fog kapni-mégha rövidet is, de kapni fog :)

Pusszi Lányok! :)

Cherry írta...

Szia!
Én még csak nem rég találtam rá erre a blogra, de gyorsan elolvastam egyben az egész 1.könyvet, és imádtam úgy, ahogy van:) fantasztikus volt;)
A vége pedig egyszerűen tökéletes!
Calt meg kell zabálni annyira édes:)
És végre Dev & Dante is "zöldágra vergődött" a sok veszekedés és félreértés után:)
És hát igen... maradtak nyitott kérdések:)pl. vmiért engem az is érdekelne mi lesz Lilith-szel miután ugye Daniel meghalt...
Nagyon várom a 2. könyvet is:)
Puszi

Ryia írta...

Szia!
Most volt időm elolvasni az uccsó részt és az epilógust. Ez nagyon jó lett. Már nagyon várom a másik könyv fejleményeit, biztos az is jó lesz.
Gratulálok! szuper lett az egész töri, a könyv!
puszi: Ryia