The End

Kedves Olvasóim!
Nagyon köszönöm nektek, hogy kitartottakótok mellettem, türelmesen- és ezt tényleg komolyan gondolom, hiszen több oldalon lázadások törnek ki- vártatok egy-egy hossszabb, rövidebb szünet között. Minden egyes komiírómat, chatbe írómat külön köszönet érdemli! Hálás vagyok nektek mindenért!
Drága barátaim, akik végig kitartottak mellettem, ösztönöztek, segítettek, nagyon szeretlek titeket! Köszönöm, hogy vagytok nekem, értékes kincs számomra a barátságotok.
Casnek külön köszönet azért, hogy lelkesen csinálgatja a Facebook-on lévő oldalunkat :)

Na, jöjjön a piszkosabb rész.
Türelmetlenségemnek köszönhetően nem lett olyan hosszú a könyv, mint elterveztem. Sajnálom, és azt is, nagy valószínűséggel ezt a sorozatot nem fogom folytatni. Nem megy. Minden megvan a fejemben, de valahogy nem akaródzik kivitelezésre kerülni. Sajnálom!


Költözünk!

A blogot egy hónap múlva törölni fogom!

Pusszi: Leelan - Doreen I.

1 megjegyzés:

Heidie-madeleine írta...

Ki költözik? Mi költözik? Le maradtam valamiről?:((