10.

Meghoztam a fejezetet! ;) Sor került végre a dolgokra. Első ilyen fejezetem, szóval el kéne egy-két komi :) Érdekes volt írni ezt a fejezetet- jó értelemben-, remélem, hogy még lesz rá lehetőségem egy ehhez hasonlót írni.:)
Jó olvasást!


Nem mozdultam, szinte nem is lélegeztem. Szája lágyan súrolta az enyémet, jelentőségteljesen megcsókolta enyhén nyitott ajkamat, finoman, éhesen megharapta az alsóajkam. Kéjesen felnyögtem, belemarkoltam sűrű, dús hajába, még közelebb húzva őt magamhoz. Forró tenyere a lapockámon pihent, ujjbegyeit használva apró körökkel masszírozták a bőrömet. Apró, forró nyilallásokat éreztem az ágyékom tájékán. Belemarkoltam az erős vállába, körmeim belevájtak a méretre készült ing kényes anyagába. Elhúzódott, mire csalódottan felmorrantam. Levegőért kapkodtam, szívem hevesen kalapált még többért. Egy halk, szakadó hangot lehetett hallani, mire mindketten az ingujjat markoló öklömre tekintettünk.

- Hoppá!– ziháltam vágytól rekedt hangon. Megnyaltam Dante csókjaitól megduzzadt ajkaimat.

Újból lehajolt, megcsókolta a szám szélét, finoman beszívta a pirosló ajkamat. Felfedezte az arcom minden egyes pontját, végigcsókolta az államon, le, egészen a nyakamig. Hátravetettem a fejemet, miközben ő egy pulzáló eret kényeztetett. Gyenge erőszakkal ösztökélt a hátrálásra. Botladozva engedtem neki, a lábaim elgyengültek, alig tudtam megtartani magam. Szerencsére két erős kéz erősen tartott a csípőmnél fogva, és nem engedte, hogy elessek.
Háttal a falnak döntött. Enyhén oldalra biccentettem a fejemet. Dante továbbra sem hagyta abba az érzékeny bőr kényeztetését a nyakamon. Fogával finoman csipkedte a fülem mögötti mélyedést.

- Óóó!– Testem minden egyes sejtje Dantéért kiáltott, mikor elhúzódott pár centire, szinte sírva fakadtam, hogy nem érzem magamon a testéből áradó forróságot.

A kimonó övénél matatott, majd sikeresen kioldotta a csomót, és engedte, hogy a selyemanyag szétnyíljon előttem. Vad, perzselő tekintete szinte elolvasztott, már így sem voltam ura önmagamnak, de ahogy a szemébe néztem, és láttam benne a primitív birtoklási vágyat… Na, ott vesztem el. Teljesen rábíztam magam, ebben a percben azt csinálhatott velem, amit akart. Olyan rég volt már, hogy valakivel lefeküdtem volna, ráadásul az sem volt az igazi. De ő , úúúh, ő lesz az igazi, érzem! Van benne valami, ami vonz, talán a sok titok és rejtély, ami körülötte van. Még azt is elfelejtettem neki, hogy késett az esküvőről. Megbűvölten figyeltem a napbarnított kezét az én barackszínű bőrömön. A szoba hűvös levegőjétől libabőrös lett a fedetlen hasam és a lábam, a mellbimbóim még keményebben feszültek a melltartónak. Kihámozott a selyemköpenyből, majd a fal felé fordított. Csókokkal halmozta el a vállgödrömet, szúrós borostája csiklandozta a bőrömet. A csípőmön nyugvó tenyere felcsúszott a fekete szaténmelltartómig, megmarkolta az érzékeny halmot, miközben csípőjét a fenekemhez szorította. Egy halk nyögés hagyta el a számat, Dante hosszú ujjai a vékony anyagon keresztül a mellbimbóimat kínozta. Hátradöntöttem a fejem a férjem vállára, ő a melltartómtól szabadított meg. Forró tenyere éhesen tapadt a barackszínű keblemre, ujjai közt morzsolgatva a gyémántkeménységű bimbókat. Nyögdécselve simultam a forró testéhez, már közel jártam az extázishoz, mikor kegyetlenül elhúzódott tőlem– újra. Már kezdtem megunni a várakozást a ,,nagyakcióra”, megfordultam, és szó szerint letámadtam. Hevesen csókoltam, közben a sliccénél matattam. Sietősen kapcsoltam ki a bőrövet a nadrágján, de a gombokkal meggyűlt a bajom. Sötét volt a szobában, a kezem reszketett a türelmetlenségtől, de kigomboltam végül a fekete farmert. Egyáltalán minek erre három gomb?! Sietősen rángattam le a cipzárt, majd markoltam meg a férfiasságát. Nyögve markolta meg a tarkómat, ujjai beleakadtak a szőke tincsekbe, de nem törődtem a fejbőrömet érő enyhe fájdalommal. Jobban foglalkoztatott a kezemben lévő lüktető, forró hímtag. Finoman, markolva végigsimítottam hosszában rajta, amitől egy hangos nyögést sikerült kicsalnom Dantéból. A helyzethez nem igazán illően egy halk kuncogás szaladt ki a számon– megvan a gyengepontja, bár minden férfi itt gyengül el… Még sosem csináltam ilyet– általában passzív szereplő voltam az ilyesfajta kapcsolataimban–, de azt vettem észre, hogy a kezem egyre bátrabban siklott a finom bőrön. Halk káromkodások szaladtak ki a száján, miközben egyre közelebb került a csúcshoz, de mielőtt elment volna, erősen megmarkolta a csuklómat, és az oldalamhoz szorította.
Leszakította rólam az utolsó ruhadarabot, a falhoz döntött. A fenekembe markolva felhúzott a csípőjére, lábammal körbeöleltem a derekát. Egy határozott lökéssel merült el bennem. Felsikoltottam, ahogy megéreztem magamban duzzadt férfiasságát. Sajnos nem gyönyörömben. Tudtam, hogy túl nagy lesz hozzám, de egész más tészta volt élőben tapasztalni. Megérezhette a fájdalmamat, a mellemhez hajolt, a nyelvével ingerelte a meredező bimbót. A hajába markoltam, közelebb húzva őt magamhoz, kéjesen nyögdécselve mozdítottam meg a csípőmet, lágyan, próbálgatva a határaimat. Satuként fogtam körbe, de egyre jobban belemelegedve. Körmeim félhold alakú mélyedéseket hagytak a tarkóján. Pumpáló mozdulatokkal jutott egyre mélyebbre. Hintáztatva nyomott a falhoz, magasba repítve engem és önmagát. Egy hangos sikkantással jutottam el a csúcsra, milliónyi apró darabra hullva. Éreztem, hogy Dante megrándul bennem, majd távoli hangfoszlányokat hallottam , és a forró áradatot éreztem magamban. Percekig nem tértem magamhoz, markoltam az ingjét, és próbáltam összeszedni a széthullott darabkáimat.
Még sosem éltem át ehhez fogható gyönyört, amit ez az alkalom ébresztett bennem, ez volt az életem első igazi orgazmusa. Az eddigi kapcsolataim– szám szerint négy!– nem termett ilyen gyönyöröket. Mindig kiakadtam, mikor azt kérdezték, hogy ,, Neked is jó volt?” pedig egyértelmű volt, hogy nem, de mindig bőszen bólogattam. A drága férjem nem kérdezett ilyesmit– nem is vártam tőle, hisz egyértelmű volt–, az ágyhoz vitt, óvatosan kihúzódott belőlem, majd lefektetett. Betakart a súlyos ágyneművel. Még mindig vágyakozva tekintett rám, mintha megkóstolta volna a tiltott gyümölcsöt, de ma már nem kapna belőle többet. Lágy csókot lehelt a homlokomra, majd a szobájába vezető ajtón távozott. Mosolyogva, és kimerülten fúrtam az arcomat a puha párnába. Nem is lesz ez olyan szörnyű, mint gondoltam! Az álom határán lebegtem, mikor eszembe jutott valami: csak én voltam teljesen meztelen, ő végig fel volt öltözve.

8 megjegyzés:

Nalla írta...

Atyaságos Úristen!!!!!!
Nah...ez.....hu......
Nah megpróbálok érthetően beszélni! (=
Jézus Szent Mária!!!!
Erre megérte várni!!!!!!!!
Nagyon jó lett!
Nem is. Egyszerűen fantasztikusan csodálatos! :D:D:D
Gratulálok hozzá!!!! :D
Remélem még több ilyen rész lesz!!! ;)
Booogiii
Ui: Nem értem h Dante miért ment el? :O

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Első!
Szia!
Huh, örülök, hogy ilyen jól sikerült, hogy még a szavad-gépelésed- is elakadt! :D Első ilyen fewjezet volt, ez egy próba szerű dolog volt, és ha jó akkor csinálok még ilyet :)
Dante: Huh, TITOK! Kb...2 fejezettel később kiderül ;)
Örülök, hogy tetszett!
pusszi

Ellie írta...

Hűűűűűűűűű:D
Ez nagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyon jó lett:D
Le a kalappal^^
Olvasta még régebben egy változatát, amit átküldtél, de ez jobb lett szerintem:)
Ügyes vagy, Imádlak, Hiányzol:(
Puszi, MoOa

Heidie-madeleine írta...

Váááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Úr Isten!!!!!!!!!!!!!!!
Ez annyira csúcs lett!!! Éd egyedi!!!!
Dórim annyira büszke vagyok rád.
És miért nem vetkőzött le Dante?
EZ nagyon rejtélyes.
Coco rose :D

Łeelan ~ Doreen I. írta...

MoOa:Örülök, hogy tetszett, nagyon igyekeztem, fél szemmel LA-t lestem vagy Ward-ot *Hi-HI*
Öhm, igazából nem tetszett nekem sem a régi változat, elkezdtem előről és alakult magától, persze ide is kellett bonyodalom ;)(de nem olyan durva, mint az első verzióban volt!)
Te is úgy hiányzol! :/ Mikor lesz fejezet nálad????

Coco rore:Áááá, ismersz könyvtárban mindent kifecsegek neked, tele lesz a fejem xD, valakivel meg kell majd osztanom :P

Örülök, hogy jó lett végül :)

pusszi

Cas írta...

szia! nemtom h vagy vele de sztem az oldal design lehetne kicsit jobb (a történetről vagy a szereplőkről vmi), ha te nem értesz hozzá ak csinálhatnál egy versenyt vagy ilyesmi, am imádom a töténeted, nagyon egyedi és tök jó sztori

gabbriell írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Łeelan ~ Doreen I. írta...

Hello!
A sablonkérdésre: direkt ilyen, több történet lesz, ez egy sorozat része. Nem szeretnék sokat bajlódni ezzel, nekem az íráson van a hangsúly. Nem lehet fejlécet betenni az ilyen sablonokhoz, mert hülyén néz ki. A szereplőkről szoktam frissíteni a képeket, már töltöttem le programot, amivek össze tudom vágni, és szerkeszteni őket :)
Örülök, hogy tetszik a történet :) , sokadik próbálkozásra sikerült összehozni, elég sok történetet csináltam már, de sztem eddig ez viszi nálam a pálmát, nagyon szeretem írni :)
pusszi Leelan